duminică, 7 aprilie 2013

ÎN ROMÂNIA



Ana se plictisea. Cartea a început să spună:
- Hai să învăţăm despre România!
- Bine! 3… 2… 1… şi!
Înainte de a ajunge, Ana a observat-o pe căţeluşa ei, Lola, care acum avea puteri omeneşti.
Lola îi spune Anei:
- România are capitala la Bucureşti. Aşa că vom merge în capitală.
Au ajuns.
- Hai la un spectacol din Ateneul Român! a spus Lola.
Acolo ele au ascultat un concert minunat.
- Mai putem merge la Teatrul Odeon. Am auzit că este un loc foarte frumos.
- Eu am găsit un ghid şi scria că Bucureştiului îi se mai spune Micul Paris, a zis Ana.
- Să nu mă spui, dar într-o zi când tatăl tău nu era acasă i-am luat enciclopedia şi am început să o ronţăi. Acolo am vazut că scria că populaţia de 1.944.367 de locuitori face ca Bucureştiul să fie al 10-lea oraş din Uniunea Europeană şi că în anul 1862 a devenit capitala României.
- Hei, am auzit că România este situată în sud-estul Europei Centrale.
- Hai să mergem la Arcul de Triumf.
Acolo s-au distrat de minune. Ele s-au gândit, s-au gândit şi au hotărât să meargă în parc.
În scurt timp ele s-au întors acasă.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu